اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش مطرح کرد

تأکید بر مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی دانش‌آموزان درکانون‌های فرهنگی و تربیتی

مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: در هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی، برنامه‌های ویژه‌ای با تأکید برمهارت‌آموزی و اشتغالزایی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

تأکید بر مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی دانش‌آموزان درکانون‌های فرهنگی و تربیتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سالروز تأسیس و هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی و شعار وزیر آموزش و پرورش مبنی بر «هر دانش‌آموز یک مهارت»، سعی شده است برنامه‌ریزی‌ها با تأکید بر مهارت‌آموزی و اشتغالزایی دانش‌آموزان پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: بعد از سومین جشنواره دستاورد کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی، نگاه مسؤولین به کانون‌ها به نگاه حمایتی تبدیل شد که امیدواریم منجر به اتفاق‌های خوب در این حوزه شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی گفت: در هفته کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی در هر استان یک برنامه متمرکز استانی به منظور تجلیل از عملکرد کانون‌ها خواهیم داشت. 

همچنین وی از برگزاری یک برنامه متمرکز کشوری با حضور معاون پرورشی و فرهنگی در شهرستان‌های استان تهران به مناسبت هفته کانون های فرهنگی ـ تربیتی در هفته اول اسفند ماه خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول